Cum se scriu titlurile de produs pentru utlizator și optimizate SEO

Ce înseamnă titlul unui produs

<h1>Titlul produsului</h1>

Ai un magazin online și vinzi un produs pe care-l vând mulți alții, iar titlul produsului tău este:
“Canon EOS 6D Mark II Aparat Foto DSLR 26.2MP CMOS Body” (sursă: f64, photosetup).
Dacă facem un “google search” vedem că toți folosesc exact același titlu. Este total greșit!

De ce nu trebuiesc introduse în titlu cuvintele:
“aparat foto” – credeți că sunt oameni care nu știu că-i un aparat foto?
“DSLR” – cine caută să cumpere acest produs știe cu siguranță ce este un DSLR.
“26.2MP” – rezoluția nu este un element principal în alegerea unui astfel de produs.
“CMOS” – toate dslr-urile au senzor CMOS, de ce trebuie inclus în titlu?
– “Body” – arată că aparatul se vinde fără accesorii (obiectiv), se poate folosi.

Spre exemplu, într-o familie cu șase frați numele acestora începe cu “Popescu” și se termină cu: Marian, Ramona, Cristian, Lavinia etc.
Sunt diferiți? Da.
Fac parte din aceiași familie? Da.
Sunt oameni? Da.
Atunci ce-i diferențiază? Prenumele…

Vreți să scrieți titluri de produs diferențiate?

În exemple voi scrie câteva titluri diferite dar pentru același produs –  “EOS 6D Mark II”:

“Canon 6D Mark II – cel mai bun pentru evenimente”
“Canon 6D Mark II – DSLR premiat la EISA 2019”
“Alege Canon 6D Mark II și intră în liga PRO”
“Profesional DSLR Canon 6D Mark II”
“Intră în liga PRO cu Canon EOS 6D Mark II”

În unele situații cel mai bun titlu poate fi mai simplu “Canon 6D Mark II” bineînțeles în funcție de cuvintele cheie prin care utilizatori caută pe google search acest produs.

Mai jos vă explic cum să scrieți aceste titluri, simple, dar eficiente.
Se dau următoarele cuvinte:

  • spițe, cameră, ventil;
  • ghidon, furcă, cadru;
  • pedale, lanț, pinion;
  • pompă, coș, sonerie;
  • frâne disc, 24 viteze, suspensie;
  • șa sport, cric, oglinzi.

Acum scrieți un titlu în care să nu fie incluse cuvintele de mai sus, dar care să vorbească despre ele, și bineînțeles să nu fie inclus în titlu cuvântul “bicicletă” sau derivate din acesta 🙂

Exemplu:

“Model sport pentru competiții triatlon”

”Model sport, cu frâne pe disc și suspensii sportive”
Nu vă faceți griji de “cuvintele cheie”, google înțelege* că este vorba despre o bicicletă.
 După câteva teste, puteți adăuga și un “adjectiv” lângă cuvântul “bicicletă”. Nu-i obligatoriu. Și va rezulta un titlu perfect pentru utilizatori sau viitori clienți.

Ați învățat ce este un titlu bine optimizat și cum se scrie? Este simplu?

În optimizarea SEO se numește TITLUL <h1>
Este cel mai important! Pentru că este primul element dintr-o pagină web pe care-l vede un vizitator, este citit în întregime și care-l poate convinge să citească mai departe.

În viața offline se spune de multe ori că “prima impresie contează”. De ce să nu-l impresionezi din titlu?

Recomandăm pe cât se poate să introduceți în titlu cuvinte sugestive care le modifică percepția (puterea sugestiei). Ce vrea să făcă un client care cumpără un DSLR în valoare de 2000 euro? Să devină fotograf profesionist, să câștige mai mulți bani, să facă fotografii perfecte etc. Include în titluri dorința clientului pe care acesta crede că și-o va satisface cu acel produs. Acesta-i secretul titlurilor bine optimizate SEO pentru utilizatori!

Vă mulțumesc pentru vizită și vă doresc succes în afaceri!